x
Menü

Animal Lotto Montessori (2-5 Yaş)

949,90 TL
Listeye Ekle Fiyat Alarmı
  • Headu Montessori yöntemli HAYVAN’lı Tombala Oyunu
  • Bu oyun Çocukların sosyalleşmesini sağlıyor
  • El becerilerini artırma imkanı veriyor
  • Duyuların koordinasyonunu sağlıyor
  • Eğlenceli ve kolay oynanabilen tombala oyunu yardımı ile çocuklar hayvanları ve yaşadıkları çevreyi daha iyi
  • Öğrenecekler
  • Oyun seti 6 ayrı Habitat tombala kartı ve 30 adet bu kartlara yerleştirilmek üzere kesili Hayvan figürü içeriyor
  • Parçalar bir tombala oyununun parçası olarak kullanılabilir
  • Ya da hayvanlar her seferinde birer birer eşleşen yaşam alanına yerleştirmek için Flashcards olarak kullanılabilir
  • İkinci durumda, hayvanlar yaşadıkları habitatla paralel olarak tanınırlar
  • Bu, öğrenme deneyimine anlam katar
  • Oyuna başlamak için, her oyuncuya bir habitat kartı verilir
  • Hayvan figürlerini içeren parçalar oyun masanına yüzü aşağı bakacak şekilde kapatılarak yerleştirilir
  • Her oyuncu bir hayvan figürü alarak sırayla oynar
  • Toplanan hayvan Tombala kartında var ise , onu alır ve eşleşen boşluğa, yerine yerleştirir
  • Değil ise, parçayı yüzü tekrar aşağı gelecek şekilde oyun masasına geri koyar
  • Habitat kartlarındaki beş hayvanı da ilk tamamlayan oyuncu kazanır
  • Tombala Küçük çocukların birlikte oynaması için eğlenceli bir oyun!
  • LOTTO Montessori Sağlanan materyal yapılandırılmamış bir şekilde de kullanılabilir, yani hayvan figür parçaları çocuklara flashcards gibi sunarak, hayvanların isimlerini ve göreceli yaşam alanlarını anlatır
  • Öğrenme sürecini daha doğal ve etkili hale getirmek için üç adımlı Montessori yöntemi önerilmektedir
  • Üç adımlı bir ders, hayvanları ilk kez tanıtırken ve kelime dağarcıklarını geliştirirken faydalıdır:
  • Yöntemi: 1. Eğitimci bir kategori seçer ve çocuğa tanıtır.
  • Örneğin, Doğada yaşayan hayvanları birer birer sunun, alın ve adını yüksek sesle söyleyin: “Bu bir zürafa!”, “Bu bir aslan!”, “Bu bir fil!”, “Bu bir gergedan! ” gibi
  • Bu pembe bir flamingo! ”
  • Öğrenme alıştırması, hayvanları ilgili habitat kartına yerleştirerek ilave anlamlar verebilir
  • 2. Eğitimci daha sonra çocukların sunulan hayvanların adlarını öğrenmelerine yardımcı olacak sorular sorar
  • Örneğin: “Fil nerede?”, “Gergedan nerede?”, “Onları bulabilir misin?”. Bu, üç adımlık dersin ikinci adımıdır
  • Çocuklar hayvanı adından tanımaya, görsel ve sözcüksel hafıza geliştirmeye teşvik edilir
  • 3. Hayvan isimlerinin öğrenilmesini pekiştirmek ve doğrulamak için çocuklardan tüm hayvan kesimlerini eşleşen kartlarına koymalarını ve şu sorulara işaret etmelerini isteyin: “Bu hayvana ne denir? Ve buna ne denir? ”
  • Her bir yaşam alanı hakkında ayrıntılar ve bilgiler ekleyerek öğrenme deneyimini zenginleştirilebilirsiniz
  • Kutu boyutları 28,5 x 26 x 6 cm
  • 6 adet Tombala için Habitat kartı ve 30 parça Kartlara yerleştirilmek üzere hayvan figürü
  • 1 yada daha fazla oyuncu ile oynanabilir
  • 2 ila 5 yaş arası çocuklar için uygundur
  • Öngörülen yapım süresi 20 dakika

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.