x
Headu

Animal Lotto Montessori (2-5 Yaş)

HDU.MU22847 -0000001
Headu
Fiyat
:
599,90 TL
Not
:
Paylaş:
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
    • Headu Montessori yöntemli HAYVAN’lı Tombala Oyunu
    • Bu oyun Çocukların sosyalleşmesini sağlıyor
    • El becerilerini artırma imkanı veriyor
    • Duyuların koordinasyonunu sağlıyor
    • Eğlenceli ve kolay oynanabilen tombala oyunu yardımı ile çocuklar hayvanları ve yaşadıkları çevreyi daha iyi
    • Öğrenecekler
    • Oyun seti 6 ayrı Habitat tombala kartı ve 30 adet bu kartlara yerleştirilmek üzere kesili Hayvan figürü içeriyor
    • Parçalar bir tombala oyununun parçası olarak kullanılabilir
    • Ya da hayvanlar her seferinde birer birer eşleşen yaşam alanına yerleştirmek için Flashcards olarak kullanılabilir
    • İkinci durumda, hayvanlar yaşadıkları habitatla paralel olarak tanınırlar
    • Bu, öğrenme deneyimine anlam katar
    • Oyuna başlamak için, her oyuncuya bir habitat kartı verilir
    • Hayvan figürlerini içeren parçalar oyun masanına yüzü aşağı bakacak şekilde kapatılarak yerleştirilir
    • Her oyuncu bir hayvan figürü alarak sırayla oynar
    • Toplanan hayvan Tombala kartında var ise , onu alır ve eşleşen boşluğa, yerine yerleştirir
    • Değil ise, parçayı yüzü tekrar aşağı gelecek şekilde oyun masasına geri koyar
    • Habitat kartlarındaki beş hayvanı da ilk tamamlayan oyuncu kazanır
    • Tombala Küçük çocukların birlikte oynaması için eğlenceli bir oyun!
    • LOTTO Montessori Sağlanan materyal yapılandırılmamış bir şekilde de kullanılabilir, yani hayvan figür parçaları çocuklara flashcards gibi sunarak, hayvanların isimlerini ve göreceli yaşam alanlarını anlatır
    • Öğrenme sürecini daha doğal ve etkili hale getirmek için üç adımlı Montessori yöntemi önerilmektedir
    • Üç adımlı bir ders, hayvanları ilk kez tanıtırken ve kelime dağarcıklarını geliştirirken faydalıdır:
    • Yöntemi: 1. Eğitimci bir kategori seçer ve çocuğa tanıtır.
    • Örneğin, Doğada yaşayan hayvanları birer birer sunun, alın ve adını yüksek sesle söyleyin: “Bu bir zürafa!”, “Bu bir aslan!”, “Bu bir fil!”, “Bu bir gergedan! ” gibi
    • Bu pembe bir flamingo! ”
    • Öğrenme alıştırması, hayvanları ilgili habitat kartına yerleştirerek ilave anlamlar verebilir
    • 2. Eğitimci daha sonra çocukların sunulan hayvanların adlarını öğrenmelerine yardımcı olacak sorular sorar
    • Örneğin: “Fil nerede?”, “Gergedan nerede?”, “Onları bulabilir misin?”. Bu, üç adımlık dersin ikinci adımıdır
    • Çocuklar hayvanı adından tanımaya, görsel ve sözcüksel hafıza geliştirmeye teşvik edilir
    • 3. Hayvan isimlerinin öğrenilmesini pekiştirmek ve doğrulamak için çocuklardan tüm hayvan kesimlerini eşleşen kartlarına koymalarını ve şu sorulara işaret etmelerini isteyin: “Bu hayvana ne denir? Ve buna ne denir? ”
    • Her bir yaşam alanı hakkında ayrıntılar ve bilgiler ekleyerek öğrenme deneyimini zenginleştirilebilirsiniz
    • Kutu boyutları 28,5 x 26 x 6 cm
    • 6 adet Tombala için Habitat kartı ve 30 parça Kartlara yerleştirilmek üzere hayvan figürü
    • 1 yada daha fazla oyuncu ile oynanabilir
    • 2 ila 5 yaş arası çocuklar için uygundur
    • Öngörülen yapım süresi 20 dakika

     

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.