- Ürün Özellikleri
- Ödeme Seçenekleri
- Yorumlar (0)
- Tavsiye Et
- Resimler
-
- Headu Montessori yöntemli HAYVAN’lı Tombala Oyunu
- Bu oyun Çocukların sosyalleşmesini sağlıyor
- El becerilerini artırma imkanı veriyor
- Duyuların koordinasyonunu sağlıyor
- Eğlenceli ve kolay oynanabilen tombala oyunu yardımı ile çocuklar hayvanları ve yaşadıkları çevreyi daha iyi
- Öğrenecekler
- Oyun seti 6 ayrı Habitat tombala kartı ve 30 adet bu kartlara yerleştirilmek üzere kesili Hayvan figürü içeriyor
- Parçalar bir tombala oyununun parçası olarak kullanılabilir
- Ya da hayvanlar her seferinde birer birer eşleşen yaşam alanına yerleştirmek için Flashcards olarak kullanılabilir
- İkinci durumda, hayvanlar yaşadıkları habitatla paralel olarak tanınırlar
- Bu, öğrenme deneyimine anlam katar
- Oyuna başlamak için, her oyuncuya bir habitat kartı verilir
- Hayvan figürlerini içeren parçalar oyun masanına yüzü aşağı bakacak şekilde kapatılarak yerleştirilir
- Her oyuncu bir hayvan figürü alarak sırayla oynar
- Toplanan hayvan Tombala kartında var ise , onu alır ve eşleşen boşluğa, yerine yerleştirir
- Değil ise, parçayı yüzü tekrar aşağı gelecek şekilde oyun masasına geri koyar
- Habitat kartlarındaki beş hayvanı da ilk tamamlayan oyuncu kazanır
- Tombala Küçük çocukların birlikte oynaması için eğlenceli bir oyun!
- LOTTO Montessori Sağlanan materyal yapılandırılmamış bir şekilde de kullanılabilir, yani hayvan figür parçaları çocuklara flashcards gibi sunarak, hayvanların isimlerini ve göreceli yaşam alanlarını anlatır
- Öğrenme sürecini daha doğal ve etkili hale getirmek için üç adımlı Montessori yöntemi önerilmektedir
- Üç adımlı bir ders, hayvanları ilk kez tanıtırken ve kelime dağarcıklarını geliştirirken faydalıdır:
- Yöntemi: 1. Eğitimci bir kategori seçer ve çocuğa tanıtır.
- Örneğin, Doğada yaşayan hayvanları birer birer sunun, alın ve adını yüksek sesle söyleyin: “Bu bir zürafa!”, “Bu bir aslan!”, “Bu bir fil!”, “Bu bir gergedan! ” gibi
- Bu pembe bir flamingo! ”
- Öğrenme alıştırması, hayvanları ilgili habitat kartına yerleştirerek ilave anlamlar verebilir
- 2. Eğitimci daha sonra çocukların sunulan hayvanların adlarını öğrenmelerine yardımcı olacak sorular sorar
- Örneğin: “Fil nerede?”, “Gergedan nerede?”, “Onları bulabilir misin?”. Bu, üç adımlık dersin ikinci adımıdır
- Çocuklar hayvanı adından tanımaya, görsel ve sözcüksel hafıza geliştirmeye teşvik edilir
- 3. Hayvan isimlerinin öğrenilmesini pekiştirmek ve doğrulamak için çocuklardan tüm hayvan kesimlerini eşleşen kartlarına koymalarını ve şu sorulara işaret etmelerini isteyin: “Bu hayvana ne denir? Ve buna ne denir? ”
- Her bir yaşam alanı hakkında ayrıntılar ve bilgiler ekleyerek öğrenme deneyimini zenginleştirilebilirsiniz
- Kutu boyutları 28,5 x 26 x 6 cm
- 6 adet Tombala için Habitat kartı ve 30 parça Kartlara yerleştirilmek üzere hayvan figürü
- 1 yada daha fazla oyuncu ile oynanabilir
- 2 ila 5 yaş arası çocuklar için uygundur
- Öngörülen yapım süresi 20 dakika
Benzer Ürünler