x
Sıkça Sorulan Sorular
Üyelik  ile ilgili merak ettikleriniz

 

    Sitemize üyelik ücretsizdir ve herkes üye olabilmektedir. Sağ en üst bölümde bulunan 'Üye Ol' linkinden üye kaydınızı yapabilirsiniz.

    Üye olurken girmiş olduğunuz tüm bilgiler kesinlikle gizli tutulmaktadır ve 3. şahıs, kurum, kuruluşlar ile paylaşılmamaktadır.

    Karamela , kredi kartı bilgilerinizi sadece ödeme aşamasında sormaktadır ve güvenlik açısından bu bilgiler kesinlikle kayıt edilmemektedir.

    T.C. Kimlik bilgisi zorunlu alan değildir.

    Şifrenizi ve diğer tüm üyelik bilgilerinizi istediğiniz zaman 'Hesabım' sayfanızda değiştirebilirsiniz.

    E-posta adresiniz ve telefon numaralarınızı doğru bir şekilde yazmanız size ulaşabilmemiz için önemlidir.

    Şifrenizi unuttuğunuzda 'Şifremi Unuttum' bölümümüzden kayıtlı e-posta adresinize şifrenizi gönderim talebinde bulunabilirsiniz.

   Karamela bülten üyeliklerinizi 'Hesabım' sayfanızdan güncelleyebilir, istediğiniz bültene üye olabilir ya da mevcut üyeliklerinizi iptal edebilirsiniz

 

 Üyelik avantajları

     KARAMELA ‘nın düzenlenleyeceği kampanyalardan, promosyonlardan ve yalnızca üyelerimize özel avantajlardan yararlanabilirsiniz.

    Satın aldığınız bir ürünün teslimatı için gerekli olan adres ve kimlik bilgilerini kaydedebilir, siparişlerinizde bu kayıtlı adreslerinden seçim yaparak hızlı bir şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

    Sepete eklediğiniz bir ürünü daha sonraki ziyaretlerinizde sepetinizde görebilirsiniz ve dilerseniz satın alabilirsiniz.

    Türkiye'nin  bebek ve çocuk giyimde farklı ve kaliteli alışveriş sitesinde onlarca kategori, marka ve binlerce üründen ihtiyacınıza en uygun olanları  kolayca bulabilir ve güvenli şekilde internetten sipariş edebilirsiniz.

 

Ödeme Şekilleri:

Karamela İnternet Mağazasında isterseniz Havale/E.F.T.  ile, isterseniz online kredi kartı seçeneği ile ödeme yapabilirsiniz.

Kredi kartı ile ödeme seçeneğinde; World, Maximum, Bonus, Axess, Paraf, Ziraat  ve Finansbank Kredi Kartlarında vade farksız  üç taksite kadar taksitli  ödeme imkanı bulunmaktadır. Diğer Kredi kartları şimdiklik tek çekimle yapılmaktadır. Söz konusu kredi kartlarının ödemesinde gelişmiş bir sistem olan 3D SECURE adı verilen , gelişmiş bir güvenlik sistemi kullanılmaktadır.Bu şekilde siz müşterilerimizin güvenle alışverişi sağlanmaktadır. 

 

Sipariş ve teslimat koşulları:

Fiyatlara K.D.V. dahil midir?
Sitemizdeki Fiyatlar Perakende Satış Fiyatları olup Katma Değer Vergisi (K.D.V.)  dahildir.

Kargo ücreti ne kadar?

Kargolarımız Türkiye'nin her iline Hepsijet  KARGO  ile  gönderilmektedir.

Hepsijet Kargo ile 1500 TL ve üzeri tüm alışverişlerde kargo ücreti , uygulanmakta olan kampanya nedeni ile ücretsizdir.

1500 TL altındaki siparişlerde ise tüm Türkiye için şehir fark etmeksizin kargo ücreti sabit 75.- TL'dir. 


Yurtdışına teslimat yapıyormusunuz?

Şimdilik sadece Türkiye ve K.K.T.C.'ye ürün sevkiyatı yapılmaktadır.Yakın zamanda yurtdışı teslimatlarımızın  başlaması planlanmaktadır. 
K.K.T.C. siparişleriniz için lütfen whatsapp hattımız +905336019135 üzerinden veya info@karamela.com.tr mail adresine mail atarak bizimle iletişime geçiniz.

 Siparişim ne zaman gönderilecek ?

Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır.
KARAMELA Sevkiyat  Ekibine  sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz sevk edilmek üzere hazırlanır, paketlenir ve kargo firmasına teslim edilir.
Siparişinizin kargoya 1-5 iş günü arasında teslim edilir.
Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme ve sorunlardan dolayı  KARAMELA  sorumlu tutulamaz.
Pazar günleri ve resmi tatillerde  sevkiyat yapılmamaktadır.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek ?

Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren Ankara,İstanbul, İzmir gibi büyük şehirler  için ortalama 1-3 iş günü, diğer bölgeler için ise ortalama 1-5 iş günüdür. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir. Siparişlerinizin teslimatı Hepsijet Kargo tarafından yapılmaktadır. Siparişinizin takibini web sitemizin sayfalarının en  üstünde bulunan 'Hesabım' linkini tıklayarak, 'Siparişlerim' bölümünden  yapabilirsiniz. Ayrıca siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra vermiş olduğunuz e-posta adresine kargo takip numara bilgisi gönderilmektedir.

Siparişim ne zaman adresime teslim edilecek?

Amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Siparişiniz sevkiyat ekibimizin ve siparişlerin yoğunluğuna göre değişmekte olup
1-5 iş günü arasında sürmektedir. Size teslimatı bulunduğunuz ilin uzaklığına göre değişmekte olup, siparişinizin durumunu 'Siparişlerim' kısmından takip edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin durumunu  web sitemizin sayfalarının en üstünde bulunana 'Hesabım' linkini tıklayarak  "Siparişlerim " bölümünden  görebilirsiniz.

    "Siparişiniz Hazırlanıyor" ifadesi siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlanma aşamasında olduğunu belirtir.

    "Ödeme Bekleniyor" ifadesi havalenizin henüz tarafımıza ulaşmadığını belirtir.

    "Ödeme Hatırlatıldı" ifadesi havale ile yapılan ödemelerde 1  gün içerisinde ödemenin gelmediğini ve email adresinize bununla ilgili uyarı mesajı gönderildiğini bildirir.

    "Sipariş İptali Uyarısı" ifadesi havale ile yapılan ödemelerde 7 gün içerisinde ödemenin gelmediğini ve siparişinizin iptal edileceğini, email adresinize bunun ile ilgili uyarının gönderildiğini bildirir.

    "Kargoya Verildi" yada "Tamamlandı"  ifadesi siparişinizin firmamızdan ilgili kargo firmasına verildiğini ifade eder.

 

Hediye göndermek istiyorum. Fatura adresini ayrı, teslimat adresini ayrı verebilir miyim?

KARAMELA ‘da verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura eşliğinde teslim etmektedir. Gönderilen hediye paketlerinde irsaliyede fiyat belirtilmeden ürününüz alıcıya teslim edilmekte fatura ise verilen e-posta adresinize gönderilmektedir. Hediye aldığınız ürünlerde alışveriş aşamasında 'Fatura ve Teslimat adresi  ayrı ayrı doldurulmalıdır.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Her hangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz yada kargo teslim tutanağına , ürünün nakliyesinden kaynaklanan eksiklik veya düzgünsüzlükleri  not olarak düşünüz.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa 'Hesabım ' linkindeki "Siparişlerim"  bölümünden sipariş numaranızı belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir. Dilerseniz  +905336019135 telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler

Gönderilen koli/paketinizde herhangi bir hasar, eziklik, ıslaklık ya da paket ağzının açık olması gibi normal olmayan bir durum varsa lütfen gönderiyi teslim almayınız. Kargo yetkilisi tutanak hazırlayarak koli/paketinizi bize geri gönderecek ve gerekli işlem yapılacaktır.

Kargo yetkilisinin tanıklığında, teslim anında hazırlanan bu tutanaklar hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılmasında çok önemlidir. • Kargo yetkilisi koli/paketinizi açmanızı beklemekle yükümlü değildir.

Koli/paketinizi açtıktan sonra siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik ve/veya hasarlı olduğunu görürseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Kargo teslimatında sorun yaşarsanız lütfen bize haber veriniz.

Siparişinizdeki ürünleri herhangi bir nedenle iade edebilmeniz için; ürünün orijinal ambalajında muhafaza edilmesi, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde, fiziksel hasar görmeden geri verilmesi gerektiğini unutmayınız.

İade işlemlerinde, faturanın  ürünle birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.

Sipariş ettiğim ürününün bedeni uymadı veya beğenmedim, nasıl iade edebilirim ? 

Karamela.com.tr sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişleri 14 gün içerisinde koşulsuz ve ücretsiz olarak iade gönderebilirsiniz. 

Karamela.com.tr sitemiz üzerinden üye olarak sipariş verdiyseniz "Hesabım" bölümünden iade talebinde bulunabilirsiniz, ve iade bilgileri tarafınıza e-posta yoluyla ulaşır. 

Sitemize üye olmadan, misafir olarak sipariş verdiyseniz, iade talebinizi biz oluşturabiliriz, ve detayları bu bağlantı üzerinden görebilirsiniz.

İade ile ilgili sorularınız için bize +905336019135 no'lu tel numaramızdan ulaşabilirsiniz.

İade talebinde bulunmak için tıklayınız.

İade olarak gönderdiğim ürün ne kadar sürede ve nasıl iade edilir ?

Sitemizden satın aldığınız ve sonrasında 14 gün içerisinde iade olarak bizimle iletişime geçerek kargo takip kodu alıp ilgili kargo firmasına iade ürünü teslim edebilirsiniz.

Sonrasında kalite kontrol bölümümüz ürünleri kontrol eder, fatura ve ürünleri eşler, doğruluk ve süreleri kontrol edildikten sonra, iade işlemi için muhasebe departmanımıza iletir. İade işlemleri ödeme şekli, online kredi kartı veya havale / e.f.t olmasına durumunda muhasebemizin yoğunluğuna göre en fazla 10 gün içerisinde yapılır. 

 

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.